Bijna 4 maanden

19 december 2019 - Oranjestad, Aruba

Bon dia lieve mensen,

Hoe is het?? Ik dacht ik laat weer even wat van me horen vanuit het zonnige Aruba. Ik zit al bijna op de helft alweer😱 wauw wat blijft de tijd hard gaan.

Het is een beetje een emotionele week geweest. Me lieve vriendinnetje van Aruba ging vorige week na 3.5 maand terug naar Nederland en dat is altijd jammer, zal haar erg missen. Het is zo bijzonder wat voor band je krijgt met mensen hier aan de andere kant van de wereld. Daarom al is dit een ontzettend mooie reis. Daarbij hoorde ik gister dat me lieve hamstertje is overleden, het zat er aan te komen want hij was al ruim 2.5 maar toch altijd jammer om dan zo ver te zijn. Hij heeft een goed leventje gehad en de laatste maanden is er goed voor hem gezorgd, RIP ceddie. Mensen die me goed kennen wisten dat hij toch wel beetje speciaal was voor mij.❤

Ondertussen heeft het bestuur van het ziekenhuis hier bedacht dat de flexpool opgeheven moet worden. Dit betekent dat ik vanaf februari niet meer in de flex zal werken maaaaaaaaaaar vast op de kraam/verlos afdeling🥳 ik klaag niet! Heel leuk om de laatste maanden hier mijn ervaring op te mogen doen. Toch leuk om ergens bij te horen en af en toe babys te blijven knuffelen hihi.

Het is bijna kerst en newyears. Zo gek, door de temperaturen besef ik me soms echt niet dat het al december is. Volgende week komt me lieve zussie en zwagertje langs om mee te genieten van de vitamine D.  Erg leuk!

Van de week ook me salsacursus afgerond dus nu moet ik veel gaan oefenen, ik kreeg het voor elkaar om tijdens een draai mezelf voor de kop te slaan met me arm dus dit gaat interessant worden!

Gisteren carnavalspakje laten aanmeten...het word spannend wat het gaat worden voor mij...iets met een korset en rok? We gaan zien of ik een gouden rollade ga worden. Will be continued.

Had ik al verteld dat ik een souvenir heb laten zetten op me rug? Graag verwijs ik jullie naar de galerij haha.

Lieve familie/vrienden, ik wil iedereen hele fijne feestdagen wensen en veel liefde/gezondheid en geluk toegewenst. Tot snel❤❤❤❤🙏

1. Je zuster:
    20 december 2019
    We hebben er heeeeeeel veel zin in!!🥳
  2. Pap:
    20 december 2019
    Hele mooie foto's Isa.Vooral die van jou met zeezicht op de achtergrond.
    Een leven met ups en downs.Aan de ene kant de pasgeborenen en aan de andere
    kant je lieve vriendje Cedric die we zondag op het hamsterkerkhof zij laatste plek geven.
    That;s life; Komen en gaan en in de tussentijd proberen te genieten van al het moois.
    Fijne dagen op Aruba voor jou en iedereen daar.Tot gauw en blijf schrijven.
    Mam/Pap
  3. Margo:
    23 december 2019
    Moooooie foto’s!!!
    Veeeeel groetjes van afdeling hartziekten!
  4. Margo:
    23 december 2019
    Ik wilde even een foto van de kollega’s posten....dat lukte helaas dus niet!
    Mooie tatoeage heb je laten zetten. Leuk dat je op de kraam mag blijven werken. Heerlijk die kleintje’s.... en kleine luiertjes!
    Veel plezier nog!
  5. Isabel Jansen:
    30 december 2019
    Aaaaaahh!! Sttur hem na!!! Vind ik leuk!!!