5 maanden

28 januari 2020 - Oranjestad, Aruba

Dag dushis❤

Tijd voor een nieuw blogje. Om te beginnen: Bon anaaaaa, gelukkig nieuwjaar, happy new year to all!🥂

Liever laat dan nooit haha.

Hoe was jullie oud en nieuw?

Hier was het supergezellig! Me bro and sis waren hier en we hebben samen met collegas oud en nieuw op het strand gevierd! Super bizar maar zo heerlijk! Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Wat hier ondertussen allemaal gebeurt? Ik zit ondertussen vast op de kraam/verlos afdeling waar ik elke dag van geniet, zo fijn op eindelijk op de plek te werken waar je hart hoort. Ik heb ondertussen ook besloten dat ik mijn reis wil verlengen. Waarschijnlijk gaat dit wel lukken omdat ze tekorten op de kraam hebben en ze mij een aanwinst vinden, zo leuk!!!

Als een ding fijn is in het leven is het wel waardering...no kissing ass maar gewoon zo nu en dan laten weten dat je word gezien, gewaardeerd word, zowel op werkgebied als prive. Geef complimentjes aan elkaar, dit is fijn voor iedereen. Dit is een van de voornemens waar ik in ieder geval aan wil werken dit jaar.

What else? Nou ...ik heb een arubaanse jongen leren kennen, allemaal nog pril maar allemaal erg leuk😏

Vorige week was mijn lieve dinnie veerle op bezoek, veel te kort maar allemaal leuke dingen en genoten van onze tijd samen hier, zo fijn om weer iets van je vertrouwde omgeving bij je te hebben❤  Zo heb ik al me eerste verjaardags cadeautje ook al gekregen van veertje en lies, te lief💋 en erg blij mee! Draag hem elke dag (zie foto)

Volgende week komt Ilse me andere dinnie, die mag 2 weken van het prachtige aruba gaan genieten! Zin om alles te laten zien!

Vertel, hoe is het daar?? Regen? Sneeuw?

Geniet vooral van alle nieuwe fotos❤❤❤ ayooooooo😘

1. Marijte:
    28 januari 2020
    Heee! Wat leuk om te lezen! Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt op de kraam/verlosafdeling! En wat heb je een mooi voornemen voor dit jaar 💛 Groetjessss X
  2. Peter Rutjes:
    28 januari 2020
    Super Isabel! Wacht gewoon daar tot ik weer kom! Fijn om te lezen dat je het goed hebt daar! En... love is in the air❤❤❤ enjoy life!😘😘😘
  3. Theo en Ans Engelen:
    29 januari 2020
    Hoi Isabelle, veel groetjes uit een winderig ,nat en eigenlijk te warm nieuw wehl
    De sneeuwklokjes (bloemen) bloeien al en de carnavalswagens zijn alweer volop in aanbouw.
    Geniet nog lekker van zon, zee en jouw mooie werk.
    Liefs Theo en Ans.🥰
  4. Margo:
    Hai Isabel,
    Wat Fijn weer een verhaal te lezen! Mooie foto’s en wat zie je er goed uit!!! Je hebt een goede beslissing genomen om naar Aruba te gaan...blijkt alweer....maar ik mis je humor op het werk. Heel veel plezier verder. Ik kijk weer uit naar je volgende verhaal
    Groetjes!
  5. Caroline Huisman:
    29 januari 2020
    Groetjes uit ons koude winderige landje....
    Aruba doet je goed!! Je ziet er goed uit en straalt dat heb je als je op je plek zit...toch?!
    Succes met al je plannen....

Xxx

Caroline
  6. Pap:
    31 januari 2020
    Bon,bon Isa Je zit lekker in een positieve flow en dat bewijzen de plannen voor verlenging.
    De verkenners (sissies) waren ook erg tevreden over hun verblijf op het tropische eiland.Dit alles en jou verjaardag maakt dat over 5,5 week de grote TUI TUI vogel
    2 voor jou bekende oudjes op het eiland zal droppen.
    Ze verheugen zich erg op jou enthousiaste en deskundige rondleiding op wat steeds
    meer jou eiland aan het worden is.
    Fijn dat je het goed naar je zin hebt.Geniet er iedere dag van "Toepie"!
    liefs Mammie /pap
  7. Antoinette:
    15 februari 2020
    Hoi meis, hoe is het met je nieuwe vlam?? Woont hij daar, of ook net als hij tijdelijk??
    Heb jij al verlenging??
    Hier alles goed, slecht weer...
    Pine zit inmiddels in zuid Afrika😉
    Ok erg naar haar zin...
    Dikke kus💋
  8. Isabel Jansen:
    1 maart 2020
    Antoinetjeeeee!! Haha me vlam woont hier🙈 yesss heb de verlenging al wel maar nog niet officieel op papier😂
    Aaahh pine, je gaat haar opzoeken toch?? Tijd gaat snel!! Fijn dat ze het naar haar zin heeft! Xxxxxx