One year!!!!

30 augustus 2020 - Oranjestad, Aruba

Bon dia lieve volgers ,

Ik bedacht me ineens om weer een keer een nieuw blogje te schrijven en jawel op de dag dat ik al 1 jaar op aruba ben!!! Wow bizar. 1 jaar geleden begon mijn avontuur om een tijdje als verpleegkundige te gaan werken  op Aruba...met de bedoeling na 8 maanden terug te keren. Dit is niet helemaal volgens plan gelopen 😅 Inmiddels al 7 maandjes helemaal gelukkig in de liefde op dit mooie eiland.

Nog steeds werk ik op de afdeling maternity/obstetrie in het HOH. Dit bevalt me nog steeds supergoed en ik hoop steeds meer te leren zodat ik deze ervaringen uiteindelijk kan meenemen naar Nederland. Er word vaak gevraagd of ik nog ooit terrugga naar Nederland en ja dit wil ik wel graag, alleen wanneer is de vraag. Ik ga sowieso niet meer alleen terug dus wanneer deze stap dichter bij komt moeten we een aantal dingen gaan regelen. We willen ook liefst eerst op vakantie gaan naar Nederland. Maar de corona verstoort nog steeds deze plannen. Ik mis thuis wel steeds meer maar ben gelukkig hier en ik weet dat ik al mijn lieve vrienden en familie hopelijk zsm weer ga zien. Het plan voor nu is volgend jaar januari/februari een trip te boeken.

Ligt er natuurlijk aan wat de corona doet...want helaas slaat die nu hard toe hier op Aruba. De eerste golf zoals ze dit noemen was mild, maar nu zitten we in een flinke tweede golf. Veel besmette mensen en ondertussen loopt het ziekenhuis ook aardig vol met zieke mensen en is er onderhand elke dag een dode. De grenzen zijn  nog wel open en sinds vandaag is er weer een avondklok.

Ondanks de corona ellende proberen we toch nog mooie dingen te beleven hier. Zo zijn we met sandro zijn verjaardag lekker een paar dagen naar een hotel geweest. Daar hebben we erg van genoten. We proberen nu wel weer wat geisoleerder te leven, dus werken -naar huis- werken-  naar huis leefstijl, voor ons eigen veiligheid.

Ik probeer wat fotos te delen maar helaas heeft me telefoon vorige week alles verwijderd😭 maar zal een paar uploaden die ik toegestuurd heb gekregen.

Hoe is het met jullie verder? Iedereen nog veilig? Laat vooral een reactie achter. Tot gauw! Xxxxx Isa

1. Marlies:
    30 augustus 2020
    Lieve ies, wow 1 jaar alweer! Zo bijzonder hoe alles loopt! Ik duim natuurlijk nog steeds dat jullie reis naar Nederland begin volgend jaar door kan gaan en dat ik jou en Sandro eindelijk zie!! Liefs Lies
  2. Theo en Ans Engelen:
    30 augustus 2020
    Dank je Isabel voor je mooie verhaal.We snappen het dubbele gevoel waar je een beetje mee worstelt.Toch vooral wel blijven genieten en samen met jouw lief een mooie tijd op Aruba. Veel moois samen. Liefs Theo en Ans.🙋‍♀️🍀😍
  3. Joke Wolf:
    30 augustus 2020
    Lkkr blijven genieten van het nu lieve Isabel!!!!
  4. Isabel Jansen:
    8 december 2020
    Zeker!
  5. Nathalie:
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  6. Pap:
    13 september 2020
    Alweer een half jaar geleden dat we elkaar tastbaar hebben gezien.Lijkt al weer veel langer en het nare virus heeft een spoedig weerzien ook al niet mekkelijker gemaakt.Gelukkig ben je niet alleen en op zich vermaak je je nog goed.En waar de broeders en zusters in Nederland meer geld willen hebben ze jullie zonder pardon al flink gekort.Des al niet te min blijf je positief en samen moet je er dan wat van maken.
    Ook hier is het leven al behoorlijk aangepast.Je mag geen hand meer geven ,dus ook
    namen worden vaak niet meer genoemd en er is weinig samen in groepen iets doen enz.
    We denken veel aan je en gelukkig is er het internet gebeuren.
    Isa en Sandro maakk er wat van en zo gauw het kan zullen we elkaar weer zien, kusjes Mam en Pap