Feb 2021

18 februari 2021 - Oranjestad, Aruba

Dag lieve mensen ,

Dat is weer lang geleden! Hoe is het daar? Ze zijn hier op Aruba begonnen met de covid vaccinaties. Ik ben er nog niet over uit wat ik hier mee moet, wat vinden of gaan jullie doen? Of heeft iemand het al gehaald?

Verder gaat alles rustig hier op Aruba. Als goed is gaan we nu beetje door de derde golf heen. Ik heb zelf ondertussen 6 testen gehad en ben er wel beetje klaar mee.🤣

Afgelopen tijd wel veel stress gehad. Ik heb de prachtige kans gekregen om op de afdeling geboortezorg in Rijnstate te komen werken. Ik heb deze droom aangepakt en dit betekend dus dat ik in mei terugkeer naar nederland, definitief tno. Met pijn in me hart moet ik mijn liefde voor een tijdje achterlaten in Aruba om hopelijk zo snel mogelijk erna weer samen te zijn. Ik ben dus erg enthousiast om terug te gaan naar me vrienden en familie maar laat zeker een stukje van me hart achter voor nu in Aruba. Dit betekent ook dat ik zoek moet naar een huisje/appartement en autootje in nederland omgeving arnhem! Dusssss als iemand tips heeft please let me know!!

Laat vooral een reactie achter en tot gauw! Liefs Isabellie

1. Marijte:
    18 februari 2021
    Ohhh wat leuk, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Kan me voorstellen dat het een moeilijke keus is geweest. Rijnstate zal blij met je zijn 💛 Lfs X
  2. Isabel Jansen:
    21 februari 2021
    Dankjewel lieve marijte❤ hoe is verder met jou??
  3. Theo en Ans Engelen:
    18 februari 2021
    Hoi Isabelle, heel fijn om weer wat te horen. Je hebt inderdaad een lastige keuze moeten maken maar volg je hart en dan komt het goed.
    Zeker nu in deze tijd. Je wil.dan ook graag in de buurt van jouw familie en vrienden zijn.
    Het is moeilijk kiezen ook omdat jouw liefde nog niet hier naartoe komt maar ook dat komt goed ♥️
    Wij zijn ook nog niet gevaccineerd, we wachten rustig af en blijven voorzichtig.
    Voor jou nog even van elkaar genieten en ondertussen uitzien naar een mooie uitdaging. Veel liefs, alle goeds en tot horens, doei Theo en Ans 🙋‍♀️😍💋🌞
  4. Isabel Jansen:
    21 februari 2021
    Dankjewel! Alles komt goed, tot gauw!
  5. Miranda vd Westen:
    18 februari 2021
    Wat een ontzettend leuke kans die je krijgt in het Rijnstate, eindelijk je specialisatie die je graag wil.
    Wat een stap maar het komt zeker goed.
  6. Isabel Jansen:
    Yessss💪💪
  7. Wilma:
    18 februari 2021
    Leuk Isabel, en je lief kan vast snel volgen.
  8. Isabel Jansen:
    Dankjewel wilma!
  9. Margo:
    18 februari 2021
    Aaah fijn dat je terug komt! Super dat je dit avontuur beleeft hebt op Aruba. Dat neemt niemand je meer af en getuigd ook van veel moed om naar het buitenland te gaan, wonen en werken! Super! En... ook verliefd geworden; heerlijk!
    Je vriend moet dan hier ook een baan vinden; wat kan/zoekt hij? En wat zoek jij voor woning? Ik zet hier hartziekten aan het werk om te zoeken... ;-)
    Wat betreft de vaccinatie blijft lastig, veel discussies ook rondom en op tv. Maar iedereen wilt terug naar het oude leven. Niet te geloven waar we beland zijn. Nooit gedacht ook, meer een slechte sciencefictionfilm. Uiteindelijk ga ik wanneer mogelijk wel de vaccinatie halen. En hoooooopelijk weer naar de kapper, schoonheidsspecialiste en uit eten.
    Succes verder en hopelijk tot snel in Rijnstate! Joepie!!!
  10. Isabel Jansen:
    21 februari 2021
    Dankjewel lieve margo❤ neemt zeker niemand me meer af. Haha hij kan alles! Hij is nu boatdriver, beveiligen, vrachtwagen rijden haha. En ja qua woning is weer dichtbij het ziekenhuis wel ideaal maar zal rustig zoeken wanneer ik gearriveerd ben, eerst een auto :0
    Ik heb de vaccinatie nog niet genomen...was wel beschikbaar deze week. Vind het nog een lastige keuze. Maar inderdaad wat verlangt iedereen en ik spreek met je meee naar het oude leven, nu zijn de regels hier wel wat soepeler al dan in nederland maar deze slechte slim mag gauw naar hollywood!! Tot gauw margo!! Air hug als ik je zie haha
  11. Pap:
    14 maart 2021
    Turbulente tijden ook in jou hoofdje.Afwegingen tussen gevoel en ratio en een weg uitstippelen naar de toekomst.Makkelijk is het allemaal niet,maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Wij zijn in ieder geval wel blij als familie met jou beslissingen en zullen
    tante Isa met open armen verwelkomen.Hoe het precies verder gaat weet niemand,maar je fundament is gelegd dus dat huis komt er ook wel.
    liefs Mam/Pap
  12. Gus: