2020

4 december 2020 - Oranjestad, Aruba

Dag lieve volgers ,

Dat is een tijdje geleden en zoveel weer gebeurd in de tussentijd.

Maandje geleden zijn me dushi en ik als verrassing naar Nederland gegaan om familie te verrassen. Wow wat was dit spannend en moeilijk om geheim te houden maar het was het zeker waard! Wat was iedereen verrast! Zo fijn om iedereen weer gezien te hebben en mijn baby nichtje te hebben ontmoet, wauw wat een prachtig wondertje. Zo blij haar even geknuffeld te hebben maar ook moeilijk nu om alles weer te missen. Door de corona was het natuurlijk wel een aangepaste vakantie en aangepaste bezoekjes maar elke minuut was waardevol! Het was erg druk in een korte tijd maar hebben geprobeerd zoveel mogelijk te doen en zien. Helaas niet iedereen die ik graag zie kunnen zie  maar hopelijk gauw weer en dan kan ik me andere baby nichtje ook ontmoeten❤❤

Zo gezegend met alle lieve familie en vrienden die gelijk voor ons klaar staan. Zeer dankbaaar.

Zie vooral de fotos van alle mooie momentjes die we hebben kunnen vastleggen.

We zijn nu alweer 2 weken terug en terug in het ritme. Sandro is nu ook verliefd op Nederland dus we gaan eraan werken om zo snel mogelijk samen terug naar nederland te gaan en dan voor blijvend....

Verder ben ik ondertussen samen gaan wonen en zijn we helemaal gelukkig❤🥰 we hebben van de week ook al de kerstbooom gezet, en jullie?

Hoe is het daar?? Laat me weten!

Liefs xxxxxjes Isa

1. Margo:
    4 december 2020
    Heerlijk om je zo gelukkig te zien. Je straalt! Fijn om de Corona tijd met zijn tweetjes te doorstaan, dan is het iets minder zwaar.
    Veel samenwoon plezier wens ik jullie! Groetjes van Margo
  2. Isabel Jansen:
    Dankjewel lieve margo❤❤
  3. Antoinette:
    4 december 2020
    Super leuk dat jullie even in Nederland waren, leuke foto’s 😉 wat zien jullie er samen gelukkig uit.
    Veel geluk samen en geniet van het samenwonen
    Liefs antoinette😘😘
  4. Isabel Jansen:
    8 december 2020
    Dankjewel lieve antoinette, hopelijk worden we dan weer collegas😍😍
  5. Marlies:
    4 december 2020
    Leuk om te lezen weer ies!! Het was super fijn jullie even te zien en kan niet wachten totdat jullie definitief deze kant op komen 🥰
  6. Isabel Jansen:
    ❤❤❤❤❤
  7. Theo en Ans:
    4 december 2020
    Hallo lieve Isabel en Sancho. Wat fijn om weer zo'n mooie brief van jullie te krijgen van harte gefeliciteerd met jullie samenzijn. Heerlijk.
    Ook gefeliciteerd met je prachtige zuskindjes. Wat zijn ze mooi!!
    Ik had gehoord van Nol dat jullie even thuis waren en dat was voor allemaal heel bijzonder. Fijn dat jullie weer samen naar Nederland komen. We missen je😘
    Theo en ik wensen jullie gezellige feestdagen en tot kiekes 🙋‍♀️🥰
  8. HJ:
    ❤️
  9. Theo en Ans Engelen:
    Sorry Isabel, groeten aan Sandro. Vergissing met de naam.🥰🙋‍♀️
  10. Isabel Jansen:
    8 december 2020
    Haha helemaal goed tante! Dankjewel voor uw lieve leuke reacties!!❤ hopelijk tot snel!
  11. Sharon (kraamafd):
    4 december 2020
    Isabel wat fijn dat jullie weer even terug waren in Nederland. En wat een leuk nieuws dat jullie samen in Nederland komen wonen. (Rijnstate zal hier ook blij mee zijn). Geniet van alles en van elkaar!
  12. Isabel Jansen:
    8 december 2020
    Aaahh lief dankjewel!! Wil graag terug naar jullie in rijnstate dus duimen😍😍
  13. Christel:
    4 december 2020
    Ahh wat fijn dat je zo gelukkig bent! Hopelijk kunnen jullie snel settelen in NL... wel koud brrr 🥶
  14. Isabel Jansen:
    8 december 2020
    Wat lief, dankjewel! Haha de kou heeft ook wel zo zijn dingetjes! Sandro houd ervan😱
  15. Pap:
    14 december 2020
    Zo Isa,dat was een onverwacht bliksembezoek met als hoofddoel kennismaken met je nieuwe nichtje Amara.
    Gelukkig heeft je vader een hart wat de schrik en ongeloof aankon op het moment dat je uit het niets voor de deur stond samen met Sandro.
    De kennismaking is in ieder geval helemaal gelukt.Helaas was Sherina nog niet zichtbaar ,maar heb je je zus een hart onder de riem gestoken voor de bevalling en sterker nog beide bevallingen vanuit Aruba begeleid op afstand.Ook nu nog zijn beiden heel blij met
    jou tips en voelbare steun en liefde.Natuurlijk hebben we je liever hier,maar je moet
    je eigen weg bewandelen.Er zijn nu ook 2 pareltjes bij gekomen die op je wachten,
    maar alles op zijn tijd.Veel voldoening jullie samen en blijf vooral gezond!
  16. Isabel Jansen:
    16 december 2020