Ruim 10 maanden!!

7 juli 2020 - Oranjestad, Aruba

Dag lieve volgers,

Hier maar eens een update vanuit het dushi aruba voor wie nog volgt🤣

Ik zit alweer ruim 10 maanden op het eiland!! De tijd gaat bizar snel,  goed teken lijkt me?? Nooit zou ik me voorstellen dat ik nu voor langere tijd

op een eiland zou leven, zo zie je maar weer dat je de toekomst niet kan voorspellen/plannen. Nog steeds werk ik op de kraam/verlos afdeling van het ziekenhuis in Aruba. Afgelopen weken waren beetje chaotisch voor het ziekenhuis. Zo waren we covid vrij maar hebben we helaas alweer 4 besmettingen sinds de grenzen langzaam opengaan. Verder was er een brand ontstaan waardoor bijna alle afdelingen vervuild raakte door het airco systeem en is er asbest ontdekt. Gelukkig hoefde de kraam/verlos maar een klein weekje ergens anders naar te verhuizen en was het creatief werken maar met een goed team zijn toch alle babys goed in de wereld geboren. Zo maak je nog eens wat mee. Voor nu moet de helft van het ziekenhuis nog schoongemaakt worden waaronder de intensive care. Dus dat is wel even spannend doordat de covid ook nu terug is.

Verder tussendoor blijft het genieten van alle moois wat aruba te bieden heeft. Geniet mee met de fotos zal ik zeggen. Langzaamaan komt alles op gang hier. Alles gaat langzaam open en tot maximaal 11 uur. Eigenlijk zal je (legaal) niks meer kunnen doen na 11 uur hier, soms wel jammer. Vooral als je avonddiensten werkt.

Ik ben bang helaas niet meer maar nederland te kunnen dit jaar door alle risicos die hieraan vastzitten. Dat is wel enorm balen omdat ik me nieuwe nichtje/neefje nog niet zal kunnen zien. Maar veiligheid gaat boven alles. Voor nu maar afwachten of we eventueel begin volgend jaar een bezoek kunnen brengen. Hoop het enorm want ik mis iedereen wel.

Verder heeft de minister een beslissing gemaakt om ons loon in te korten en geen (kerst)bonus meer uit te geven dit jaar. Niet heel fijn aangezien Aruba best duur is om te leven, maargoed we zullen ook hier doorheen komen. Alleen jammer van onze rechten. Goed , ik zal.er geen woorden meer aan vuil maken , hoe is het daar??? Let me know!!

Vele kusjes en liefde vanuit Aruba😘😘😘😘😘😘 xxxxx

1. Marlies:
    7 juli 2020
    Wat een leven lieve ies! Wie had inderdaad gedacht dat alles zo zou lopen.
    Maar ik ben blij dat je bovenal geniet van alles en samen met Sandro, jullie stralen op de foto's! Miss you!
    Liefs, Lies
  2. Theo en Ans Engelen:
    7 juli 2020
    Lieve Isabel.Heel fijn om weer even iets van je horen/ lezen. Fijn dat het zogoed gaat met jou en de mensen om jou heen.
    Hier is ook alles goed met ons. Het is wel een rare tijd. Voorzichtig en saai en toch ook weer veel reuring met allerlei protesten.
    Langzamerhand krijgt iedereen vakantie en hopelijk gaat het weer meewerken.
    Regen is fijn maar niet als je vakantie hebt na een lock down.
    Niet klagen, helpt niets en we zijn gezond.
    Veel liefs voor jou , veel gezondheid en gezelligheid. Dikke knuffel van ons , Theo en Ans 🙋‍♀️🥰💪🧸