3 maanden

30 november 2019 - Oranjestad, Aruba

Bon diaaaaaa lieve mensen,

Wow, vandaag alweer de 3 maanden aangetikt!! Wat gaat het snel en wat blijf ik mooie mensen ontmoeten. Inmiddels heb ik nu twee weken mogen werken op de kraamafdeling en de verloskamers, wat een genot! Ik vind het zo leuk en hoop zo terug in NL deze ambitie als verpleegkundige op de kraam door te kunnen zetten. Ik weet nu wel 100% zeker wat ik wil. Volgende week ga ik weer even naar een andere afdeling wat ook leuk is hoor, even wat andere ziektebeelden is ook interessant en leerzaam!

Tussendoor blijft het genieten, van de week heerlijk mogen genieten op baby beach en in een prachtig infinity pool bij baby beach, fotos zeggen genoeg.

Paar weken geleden een prachtige trip door miami gemaakt, erg gezegend om dit allemaal mee te mogen maken! Heerlijk naar keywest gereden, geshopt, de everglades gezien en overheen gevaard en lekker gegeten bij de cheesecake factory❤ good memories.

Ondertussen heeft het kleine gezuster alweer het eiland verlaten en komt eind december een andere gezuster het eiland bekijken, erg gezellig!!

Volgend jaar komen er wat vriendinnetjes ook dus allemaal erg leuk om naar uit te kijken en iedereen het leven hier te laten zien!

Eergisteren een mooie jurk uitgezocht voor het kerstfeest van het ziekenhuis volgende week, ook erg veel zin in! Fotos volgen nog haha.

Tsjaaaa wat kan ik nog meer vertellen...ik geniet hier en laat vooral een reactie achter, hoe is het daar ??!!

Lieve kusjes, Isabellie

1. Peter Rutjes:
    30 november 2019
    Wat heb je toch een heerlijk leven! Geniet ervan isabelleke!!!😘😘😘
  2. Isabel Jansen:
    1 december 2019
    Danki danki! Wanneer komen jullie nou weer?!
  3. Karin:
    30 november 2019
    Je doet het fantastisch, ben zo trots op je als een aap met 5 dollos....
  4. Isabel Jansen:
    HAHAHAHA. 5 maar?!!
  5. Marlies:
    30 november 2019
    Wat heerlijk om te lezen lieve ies! Fijn om je zo happy te zien, supertrots op je! Geniet, dikke kus lies😘
  6. Isabel Jansen:
    Dankjewel lieverd😘😘
  7. Caroline Huisman:
    30 november 2019
    Hopi bon Isabel...dushi bo ta hasi! ;-)
    Geniet ervan....het is je gegund!
    X
  8. Isabel Jansen:
    Haha masha danki! Ta bin bon! Xx
  9. Marleen Lensink:
    Leuk om je zo te volgen Isabel! Lekker genieten daar! 😘
  10. Isabel Jansen:
    1 december 2019
    Leuk dat je meevolgt! Groetjes daar😘
  11. Nathalie:
    1 december 2019
    Kleine gezusters wilt terug komen😭
  12. Isabel Jansen:
    0 graden is beter....of toch niet😅🤣
  13. Marjolijn:
    1 december 2019
    Wat leuk! Knap hoor, je doet het maar mooi 😁 Ik kom in februari ws langs en dan doen we iets leuks met de Healthz groep 😉
  14. Isabel Jansen:
    2 december 2019
    Masha danki, aaahh gezellig! Kom je me dan bewonderen in de parade?🤣
  15. Mirjam:
    1 december 2019
    Leuk om te lezen dat je je draai hebt gevonden, stoer hoor!!!
    Fijn dat je nu weet wat je straks wil, denk dat de kraam wel wat voor jou is👌🏻😘
  16. Isabel Jansen:
    2 december 2019
    Dankjewel!! Ja hoop het echt, doe nog een poging in Arnhem na dit avontuur hier haha! Groetjes! X
  17. Pap:
    2 december 2019
    Fijn Isa, al die mooie ervaringen zijn goud waard.De bambinos zijn jouw bestemming en dat wisten we eigenlijk al.
    Een heel mooi doel en ik hoop voor de babies dat het gaat lukken.
    Er komen nog genoeg mensen naar jouw toe,maar geniet vooral ook van de mensen daar.
    Grote zus en swagri komen met je kerst vieren ,samen met alle anderen daarzo bij jouw.
    Alvast Feliz Navidad.
  18. Isabel Jansen:
    3 december 2019
    Hahaha bedankt vaders💋💋
  19. Antoinette:
    2 december 2019
    Oohh leuk met al die baby's😍😍 fijn dat je nu weet dat dit helemaal jouw ding is😉
    Geniet nog lekker moppie😘
  20. Isabel Jansen:
    3 december 2019
    Jaaaaa❤ no more cardio hahaha, neem alles mee wat ik geleerd heb natuurlijk!
    Komt goed, leuk dat je me nog steeds volgt💋💋
  21. Margo:
    5 december 2019
    Ooooh wat Gaaf Joh, die foto’s! Geweldig. Word ik helemaal blij van. Ik geniet met je mee. Heerlijk!
  22. Isabel Jansen:
    7 december 2019
    Aahh leuk!! Love it😘
  23. Pap:
    12 december 2019
    Bijna al op de helft van je tropenjaar Isa! Om dit te vieren en om de feestdagen
    onvergetelijk te maken voor jou en Bubu /Swa sturen we een levend kerstpakket.
    Ze zijn al aan het inpakken(Bubu=oudste zus en Swa=Zwager) en worden iedere
    dag enthousiaster naarmate Kerst dichterbij komt.Hier is het koud en nat en ik weet nu al dat dit een hele speciale Kerst gaat worden.Ws. niet met een kerstboom ,maar met
    een Kerstcactus.Succes en kusjesMam/Pap.