6 weken

16 oktober 2019 - Oranjestad, Aruba

Bon nochi luitjessss,

Kon bai? Hier gaat het nog steeds top! Ik heb gisteren me eerste nachtdienst gedraaid hier. Had twee maanden afgekickt van nachtdienst dus moest even wennen maar het was super rustig. Moet nu 4 nachten draaien op de cardio/nefro, long afdeling dus redelijk bekend terrein.  In de nachtdienst krijg je van het ziekenhuis een broodmaaltijd met wat fruit dus dat is goed geregeld. Ik ben nu twee weken aan het flexen en moet nog beetje mijn draai hierin vinden. Het is lastig dat je niet in een team hoort en steeds door het huis verspreid bent. Je ontmoet wel veel mensen maar je kan moeilijker een band ontwikkelen. Maar dit komt wel gok ik. Volgende week ga ik op een post de influenza vaccinaties prikken/zetten voor het personeel van het ziekenhuis dus dan ga ik ook veel gezichten zien.

Ondertussen ben ik ook gestart met salsadans les! Ik heb nu 3 lesjes gehad en het is superleuk, krijg er goede energie van. Alleen nog nergens gevraagd om te dansen🤣🤣 work in progress haha en nee er zullen geem fotos of videos komen haha!

Gisteren ben ik ook verhuisd naar mijn definitieve appartementje voor de komende 6.5 maand. Ik werd niet echt gelukkig op me vorige plekje en had daarom de keuze gemaakt om verder te kijken en zo is dit op me pad gekomen. Ik zal proberen twee videos toe te voegen hier voor het beeldmateriaal, mini paradijsje is het dus ben heel tevreden nu. Vandaag lekker even in de zon gezeten want dat had ik bijna 2 weken al niet meer gedaan door werken etc! Nadeel van dit nieuwe groene stukje...de muggen lusten graag isabel bloed. Heb wel 50 muggenbulten op me benen whaaaa.

Nou dit was weer een kleine update...tot snel, te awor dushis💋

1. Theo en Ans Engelen:
    16 oktober 2019
    Hallo Isabel, weer een leuk reisverslag. Hopelijk heb je nu een fijne plek om te wonen. Heb je nu ook weer tijd om met jouw auto te crossen. Maar weer een fijne tijd gewenst.Tjuuskes ,liefs Theo en Ans.
  2. Peter Rutjes:
    16 oktober 2019
    Hoi Belletje,
    Fijn dat je lekker geland bent in Aruba! 🎶een eigen huis, een plek onder de zon🎶 en je voelt je al lekker thuis! Geniet ervan meid en we blijven je volgen!
  3. Margo:
    17 oktober 2019
    Mooie foto’s! Je ziet er goed uit!
  4. Pap:
    17 oktober 2019
    contabai douchi, fa wakka? Lekker volop bezig jezelf te ontplooien, mooi.
    Doe lekker veel ervaring op en dan hebben we je weer echt nodig in Nederland.
    Het tekort aan goede broeders en zusters word met de dag groter.
    Bovendien verandert het klimaat en gaat het hier steeds meer op de tropen lijken.
    Binnenkort sturen we ons geheime wapen naar Aruba en jij mag erop letten
    dat ze niet het hele eiland op de kop zet.
    Haar naam is Cedric en ze zal volgende week landen op Aruba.BE AWARE ARUBA!

gr.Pap/Mam.
  5. Nathalie:
    BE AWARE ARUBAAAAAA!!
  6. Nathalie:
    BE AWARE ARUBAAAA!!
  7. Antoinette:
    18 oktober 2019
    Ziet er heerlijk uit, lekker genieten💋
  8. Wilma:
    30 oktober 2019
    Hoi Isabel,
    Hoe gaat het nu op Aruba, ben je al gewend aan je nieuwe huis? En ben je ook al aan je auto gewend?.
    En wat gezellig dat Nathalie nu bij je bivakeerd, ga samen fijn genieten van de momenten die jullie samen zijn. Hartelijke groeten uit ons kikkerland. Gerard en Wilma. 😘