2 maanden°

2 november 2019 - Oranjestad, Aruba

Lieve vrienden en familie,

Een beetje verlaat verhaal maar hier weer een kleine update! Ik ben ondertussen op alle  verpleeg afdelingen van het ziekenhuis geweest, van urologie tot oncologie. Hoewel ik binnenkort nog wel ingewerkt ga worden op de kraamafdeling whooopwhooop. Echt heel leuk en hoop deze ervaring dan mee te nemen naar NL! Babysss😍😍ze zeggen dat november de grootste bevalmaand is omdat er rond de carnaval veel babys verwekt worden🤪

Ik mag hier als flexer ook gaan werken op de spoed, ook nog wel benieuwd naar. Okeoke daaaaarna heb ik alle afdelingen gehad🤣

Ondertussen is het gevaar kleine zus aangekomen op Aruba dus veel leuke dingen proberen te doen in de vrije tijd. Gisteren zijn we naar een festival geweest en hebben we 6 uur gewacht op UB40🤣 but I love them!!

Ik moet nu even veel werken maar laatste week ben ik vrij en wanneer ze terug vliegt dan vlieg ik naar Miami voor 3 dagen!! Yeaaah, heel veel zin in. Lekker even shoppen,want dat gaat niet echt hier.

Ondertussen nog aan het genieten van alle moois, ervaringen en mooie mensen. Vertel, hoe is het daar in NL???

Lieeeeeefs iesje❤❤❤

1. Marlies:
    2 november 2019
    Heel leuk om te lezen weer ies!! Jeej zo leuk dat je naar de baby's mag! Geniet van alle mooie ervaringen.❤

Kus Lies
  2. René:
    2 november 2019
    Ik kom in dat hele verhaal niet voor??? En die bouncer ook niet trouwens 😆😆
  3. Theo en Ans Engelen:
    2 november 2019
    Weer een mooi verhaal Isabelle. Je bent wel druk maar ook wel heel leuk al die ervaringen. Wij zitten hier volop in de herfst.Een mooie jaargetijde maar soms wel wat teveel nattigheid.
    Geniet lekker van "avontuur" en tot lezens.Lieve groeten Theo en Ans Engelen.
  4. Margo:
    3 november 2019
    Wat gaaf joh, UB40! Heerlijke muziek!
    En effe naar Miami...wauw! Super! Leuk dat je zus is geweest. Lekker vertrouwd. Ben benieuwd naar je foto’s van Miami! Veel plezier! 😘😘😘
  5. Antoinette:
    3 november 2019
    Gaaf bij baby’s 👶 en op seh je ziet en doet lekker veel👍🏼
    Leuk hoor met je zus, UB40 wauw wat een genot.
    Nog veel plezier in Miami, ben benieuwd naar je volgende verhaal
    Geniet ervan
    Dikke knuffel 😘😘
  6. Linda:
    3 november 2019
    Veel plezier nog samen xxxxxx
  7. Pap:
    11 november 2019
    Ruim 2 maanden op het eiland.Een beetje je draai gevonden en ook nog de schaduw van Cedric om je heen.Blijkbaar heeft Aruba de aanwezigheid van Cedric overleeft.
    Sterker nog ;ze kookte voor als je moest werken.
    Hoe was het tussen de babies van Aruba?
    Helaas zal ze(Nathalie) binnenkort het vliegtuig pakken richting Amsterdam en jij gaat nog even shoppen in Miami. Geniet nog van jullie laatste dagen samen op Aruba en
    Isa ,mooie dagen in het land van de onbegrensde mogelijkheden en pas goed
    op jezelf .goede reis en doe je babyzus de groeten.
    We zullen haar opwachten op Skiphole. Gr. mam/pap