One month

2 oktober 2019 - Noord, Aruba

Bon tardi bunita hende!                              Kon bai??

Hier gaat het hopi bon, nog steeds gelukkig. Gisteren een zwaar dagje geweest omdat ik van veel lieve, bijzondere mensen voor nu afscheid moest nemen. Maandag zijn we nog gezellig met zn allen wezen eten en gisteren nog geluncht met met mami en papi 2.0 haha.  Hele kofferbak was gevuld met alle boodschappen die iedereen over hadden haha dus red me de komende tijd nog wel. De meesten waren hier voor een maand werken en die is voorbij gevlogen! Time flies when you are having fun! Ben erg blij ze ontmoet te hebben en ga er sowieso nog een paar zien wanneer ik ooit terugkeer naar hollandia. Hoe is het daar? Lekker aan de herfst sferen?

Maandag moest ik verhuizen naar een ander plekje dus dat is ook even wennen omdat ik nu wat verderopnwoon en me collegaatjes die nog even hier zijn wel nog even blijven op het oude complex.  Maar waar ik nu woon is een hele fijne buurt en heb een leuk kamertje met alle basisbehoeften behalve een keuken haha. Die staat buiten😂 gisteren toen ik de wijk inreed kwam er al een kudde wijkbewoners kennis maken (zie fotos)

Vanaf morgen ga ik door het ziekenhuis flexen; ik ben een maand ingewerkt en kan nu overal ingezet worden. Erg spannend..komende 3 dagen ook gelijk 3 verschillende afdelingen die allemaal anders werken dus ben benieuwd. Ik ga nu ook naar het oude gedeelte van het ziekenhuis waar ze 6persoonskamers hebben dus dat is ook leuk om nog mee te maken.

Tussendoor is het lekker genieten. Als het kan een moment met de sunset meepakken of lekker even snorkelen, hoewel ik ook prima aan zwembad kan vertoeven. Niks te klagen. Ik heb nog geen zonsopgang gezien dus dat is nog wel een van de dingen op de lijst die gezien moet worden. Het eiland is niet groot maar heb nog veel dingetjes staan om te doen en zien.

Me kleine gezuster komt me opzoeken over 3 weken dus dan kunnen we samen wat mooie plekjes van aruba gaan bekijken.

Te awor en laat vooral een reactie achter!❤❤❤

1. Nathalie:
    2 oktober 2019
    Wat leuk zeg! En wat leuk dat je zusje komt zeg! Lekker genieten samen
    Groetjes ceddie 🐭
  2. Marijte:
    3 oktober 2019
    Heee lieve Isabel! Superleuk om zo op de hoogte te blijven! Veel plezier op je nieuwe kamer en succes met flexen👊🏻👊🏻 Dat komt vast helemaal goed! X
  3. Isabel Jansen:
    Heee marijte! Danki danki, jij succes met je nieuwe baan! Wanneer begin je? Xx
  4. Margo:
    3 oktober 2019
    Dat ziet er allemaal gezellig uit zeg! En is dat de zusterpost/buro?! Wauw!
    Hier begint de herfst en tot overmaat van ramp moeten we volgende week allemaal met het “busje” vw sloop van de zusterflat. Dan mogen we een paar maandjes geen gebruik meer maken van het grind parkeerplek, maar moeten we bij open luchtmuseum parkeren. Kost weer meer tijd, en staan we daardoor steevast in de file! Hier zijn ze nog steeds aan het overhandelen over de regie verpleegkundige. In het buitenland lachen ze zich kapot over die Hollanders! Ja, ja, je hoort het. Gaat hier keigoed! Ha,ha!
    Geniet jij maar lekker meid! Dit neemt niemand meer van je af!
    Leuk dat je zus komt. Gezellig!
    Lieve groetjes van Margo
    XXX
  5. Isabel Jansen:
    3 oktober 2019
    Goootje!!! ❤ jeeeetje dit meenje. Lekker dan, fijn weer van ze😂 leuk om zo van het thuisfront te horen!
    Dat was inderdaad het zusterspost, superfijn en ruim! Zijn hier echt wel dingen waar NL wat van kan leren. Gooi die regie vpk het raam uit yu. Slaat nergens op, ga staken!
    Vandaag neuro gewerkt...verschilt niet met NL helaas....not my thing. Volgende week werk ik op de cardio.
    Ja probeer te genieten tussendoor, ze kunnen me rare humor ook wel goed hebben hier whaha. Xxxxx
  6. Pap:
    4 oktober 2019
    leuk Isa.Alweer ruim een maand in de Caraïben! Afscheid genomen van de eerste groep
    Aruba-vrienden.Nu proberen nieuwe contacten te leggen en verder met de ervaringen in het ziekenhuis. Tussendoor blijven genieten van dit mooie stukje aarde en zijn bewoners.
    Hier nadert de herfst; regen en korte dagen.Stuur een beetje zon,geen orkanen, want
    wij krijgen de restjes hiervan.Genoeg geklaag.
    Hebben ze ook een afdeling psychiatrie? Of is dit een apart ziekenhuis?
    We horen wel verder tot gauw, ma/pa.
  7. Antoinette:
    13 oktober 2019
    Nu pas je verhaal gelezen🤣🤣 druk baasje hé 😊 leuk jou zo te volgen, en ja hier is het helaas al herfstachtig weer😜
    Hier in ons ziekenhuis gaat alles gewoon door.. je weet hoe dat gaat.. sinds leuk soms drama😏
    Geniet lekker met je zusje schatje😘