Week 3

24 september 2019 - Oranjestad, Aruba

Olaaaa lieve luitjes/volgers,

Jeetje ik zit alweer bijna een maand hier :0 het besef begint te komen...

Wat een prachtig eiland en wat bestaan er mooie mensen. Afgelopen dagen heeft het flink geregend waardoor het ziekenhuis ook deels is ondergelopen dus dat is wel heftig. Wel tijdens een diner aan zee prachtig het onweer op zee mogen zien, wat een mooi bijzonder plaatje is dat. (Zie foto galerij)

Langzamer hand ga je hier lekker wennen maar ga je ook wel dingen van thuis missen. Gelukkig heb ik mooie fotos mee en bestaat er social media.

Afgelopen week heb ik een autootje gekocht jeeeej me eerste autootje. En wat is hij fijn. Ik hoop dat die me veilig overal heenbrengt...wanneer er iets gebeurd kan ik altijd een noodnummer bellen , een soort 911/anwb idee, nou top, maar hoop er niet gebruik van hoeven te maken.

Gezien mijn lompigheid is er wel kans op...ik heb al me eerste prikaccident gehad, gescheurde lens, rode tiet en gespartel in de zee door iets wat me 4 keer beet doorgemaakt😂😂

Gelukkig lacht iedereen hierin mee. Ik moet nog een week op de chirurgie werken en daarna begint het echte flexen door het ziekenhuis. Heel benieuwd hoe dat gaat zijn.

Deze week lekker een boottochtje maken, me eerste loon ontvangen en nog genieten van de mensen hier met  oa cocktailtjes, heeeeerlijk.

Helaas ook over een week afscheid nemen van een grote groep lieve mensen die ik hierdoor heb mogen leren kennen...maar dat is gelukkig over een week pas.

Ayoooooooo and kisses from meeee💋💋

1. Theo en Ans Engelen:
    24 september 2019
    Bedankt Isabelle voor jou mooie verhaal over alles wat er zoal gebeurt rondom jou.We kijken steeds uit naar jou leuke ervaringen.
    Leuk dat we zo mee kunnen genieten en bedankt voor de tijd die je investeert.
    Veel liefs van allemaal en tot de volgende keer. Groeten Theo en Ans
  2. Linda:
    Leuk om te lezen Isa!
    Have fun!
  3. Antoinette:
    24 september 2019
    Nog een leuke laatste week op chirurgie ben benieuwd hoe je het daarna gaat vinden al flex... veel plezier schat😘💋
  4. Margo:
    24 september 2019
    Aaaaah zalig! Fijn dat je een beetje begint te wennen! En spannend je eigen auto! Ik geniet een beetje met je mee door je blog! Dank je!😘😘😘
    Groetjes!
  5. Caroline Huisman:
    24 september 2019
    Het ziet er heerlijk uit. Fijn dat je ook kan genieten van het eilandleven, de mooie stranden en het lekkere eten.
    Leuk om je verhaal te lezen. Geniet en veel werk plezier!
    Liefs,
  6. Peter Rutjes:
    24 september 2019
    Ik ga je over een week ook missen Isabelleke..😑 super leuk om je ontmoet te hebben! Maar jij komt er wel hoor! Super veel plezier gewenst de komende maanden en we houden contact, nog een week hier en daarna via sociaal media! 😘😘😘👍🏻
  7. Pap:
    25 september 2019
    Goed verhaal Isa.Een warme start op een warm eiland met warme mensen om je heen.
    Er zullen ook mensen komen en gaan en dat is soms lastig.Gelukkig verdwijnen ze niet van de aardbodem ,wel soms van het eiland.Ons mooie Nederland wordt steeds donkerder;De dagen snel korter en veel minder zon.Dan denken we aan jou "ons eigen
    zonnetje "in het verre Aruba.Geniet verder en ga vooral door met je mooie verhalen.
    gr.Mam/Pap.