Week 2

15 september 2019 - Oranjestad, Aruba

Bon diaaaaaaa lieve mensen.

Wauw, de teller staat alweer op + 2 weken weg. Wat gaat het snel! En dat is natuurlijk een goed teken. Wat een superleuke mensen/collega's heb ik al ontmoet. Deze week wat prachtige zonsondergangen gezien, voor het eerste gesnorkeld en een poging tot salsa dansen gedaan! Maar dit moet nog sterk verbeterd worden dus binnenkort toch maar even wat lessen nemen hier..

Ohja tussendoor word er ook nog gewerkt!  Dit gaat steeds beter en morgen heb ik me eerste late dienst van de 4 dus ben benieuwd hoe die gaan.

Ik heb ook eindelijk een persoonsnummer dus ik besta in aruba jeeej. Volgende week auto kopen en dan ben ik al redelijk stabiel hier. Over 2 weken verhuis ik naar een klein studiootje waar ik dan wss de rest van de tijd hier ga verblijven.

Nou dit was weer een korte update, goede verhalen zijn in de maak haha.

Ayoooooooo xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Theo en Ans Engelen:
    15 september 2019
    Een mooi zonnig verhaal Isabelle. Wij beginnen hier nu aan een echte nazomer.
    's Avonds en ook 's nachts koud maar overdag nog een lekker zonnetje.
    Verder alles oké.Liefs, groetjes en voor jou weer veel plezier daar.Theo en Ans.
  2. Isabel Jansen:
    19 september 2019
    Dankuwel! Leuk dat jullie me zo volgen!
  3. Margo:
    15 september 2019
    Mooie foto’s! Hoe gaat de kommunicatie tussen je kollega’s? Misverstanden door de taal of valt het mee? Kan iemand je alsjeblieft filmen als je een poging tot salsa dansen doet? ( dan komen wij met deze beelden lachend de winter door... ;-)
    Fijn dat het verder goed gaat! Succes met je late diensten!
    Groetjes!
  4. Isabel Jansen:
    19 september 2019
    Hahahaha margo!! Dat filmpje mag door niemand gezien worden...kan het echt niet😱
    Communicatie gaat wel, soms ook engels. Alleen sommige patienten die geen nederlands kunnen dus dan roep ik iemand erbij. Ik probeer elke dag een woord te leren! Ik word zelf ook vaak voor arubaan aangezien 😂😂 hoe is met jou?? Xx
  5. Simone le Fèbre:
    16 september 2019
    Ha! Wat heerlijk om te lezen allemaal.
    Fijn dat het zo goed gaat!!
    Lekker genieten van alles!!
    Liefs, Simone
  6. Isabel Jansen:
    19 september 2019
    Dankjewel lieve simone😘 mis je me al haha
  7. Pap:
    18 september 2019
    Ben je alweer bijna twee weken
  8. Pap:
    18 september 2019
    Ben je alweer twee weken op Bon bini Aruba.Alles wordt een beetje eigen en heb
    je eigen waggie. Hoe gaat het met je papjemento taal kennis?
    Geniet lekker en succes met opdoen van de werkervaring.We zien uit naar je nieuwe
    blog over week drie.
    Hier worden de nachten al wat frisser en komend weekend hebben we nog mooi weer.
    De dagen worden aanmerkelijk korter en binnenkort wordt het op dezelfde tijd donker
    als op Aruba.
    Gr. en liefs mam/pap
  9. Isabel Jansen:
    19 september 2019
    Hahaha hallo mamsie en papsie, elke dag leer ik een woordje! Wie weet straks hele zinnen. Het is hier nu 33 graden en weinig wind😱 wss komt er ook een storm aan...ohoh.
  10. Simone le Fèbre:
    19 september 2019
    Man ik mis je vreselijk, is niet te doen zonder jou.......
  11. Isabel Jansen:
    19 september 2019
    Haha jaja...zit maar een ding op.