Kleine update

11 mei 2020 - Oranjestad, Aruba

Bon dia lieve volgers!

Hoe gaat het met jullie? Iedereen nog covid vrij?

Hierbij een kleine update.

Hier alles rustig. Op aruba zijn nu in totaal 3 doden gevallen en hebben we 101 positieve casussen gehad. Er ligt nog een persoon op de ICU opgenomen. De avondklok is verzet naar 22-5 ipv 21-6 dus dat is al een stuk fijner. Eigenlijk loopt hier bijna iedereen wel met een mondkapje op als je bijv naar de supermarkt gaat.

Ik zit nu hier al 8.5 maand. Hoe bizar snel gaat de tijd. Deze tijden zijn erg dubbel. Normaal zou ik nu rond deze tijd weer terug naar Nederland gaan en zou me zusje nog op bezoek zijn geweest, eventueel waren we naar colombia gegaan. Nooit gedacht dat ik op Aruba zou blijven haha maar de liefde overheerst. De tijden zijn nu gewoon anders  geworden en is het belangrijkste om gezond te blijven.

Alhoewel ik mis wel de pedicure en schoonheidsspecialiste...hello wilde brows.

Ik heb ondertussen een nieuw contract onbepaalde tijd gekregen. Ik kan hier dus voorlopig blijven. Wanneer het lukt wil ik wel samen met me dushi in november een bezoekje aan Nederland.

Ik blijf me gewoon lekker aan de regels houden en probeer tussendoor te genieten dat ik " vastzit" op Aruba.

Stay safe everybody!

Xxxxxx isabellie

1. Antoinette:
    12 mei 2020
    Hé meissie,
    Wat weinig dode bij jullie 👍🏼👍🏼
    Fijn dat jullie gezond zijn, houden zo, en leuk dat het goed gaat met de liefde, jou zo gegund❤️❤️
    Kom in november langs op de afdeling, leuk
    Geniet nog lekker,
    Dikke kus antoinette
  2. Mila Koppejan:
    11 juni 2020
    Hallo Isabel,

Wij kennen elkaar niet, maar ik zag je blog voorbij komen tijdens het surfen op internet over werken en wonen op Aruba. Mijn naam is Mila, door het lezen van jouw blogs/ ervaringen heb ik mezelf aan het denken gezet. Ik ben op dit moment werkzaam in de kraamzorg in Nederland, maar wil heel graag voor een half jaar naar het buitenland (Aruba). Nu las ik dat jij daar op de kraam-/verlosafdeling werkt. Graag zou ik met je in contact willen komen om meer te weten te komen over jouw ervaringen daar ect. ect.
    Groetjes Mila
  3. Isabel Jansen:
    11 juni 2020
    Ha mila! Aah wat leuk zeg, dankjewel voor je reactie! Misschien is het handiger dat je me even mailt en dan stuur ik je mijn ervaring! Ik ben zelf via healthz op aruba terecht gekomen misschien kan je ook met hun contact maken over de mogelijkheden! Mijn email is [email protected]
    Hoor graag van je, Isabel