6 maanden!

29 februari 2020 - Oranjestad, Aruba

Bon dia dushi's,

Het is weer tijd voor een verhaaltje dacht ik zo. Ik ben inmiddels alweer een half jaar wonende op Aruba!! Bizar snel gaat het. Wat is er de afgelopen tijd gebeurd? Belangrijkste was de carnaval! Wauw wat een ervaring en zo blij dat ik dit heb mee kunnen maken! Zie natuurlijk de fotos in me album voor een kleine indruk. Wat een leuke sfeer hangt er overal! Ik heb genoten van de muziek en drankjes🙈. Het enige pittige was toch wel de zon hoor! Me makeup smolt zo me gezicht af en de druppels vielen van me neus😂 super charmant maar me niet teveel mee bezig gehouden, doekje en waaiertje bij de hand en gaan met die banaan!

Ondertussen ben ik nog verder van het eiland aan het genieten, zo ontdek ik nog plekjes die ik zelf nog niet had gezien en me bezoek of vlam laat zien haha. Er waren wat vragen over hem. Hij is arubaan en woont ook hier vast. Het plan voor mij is nu om te blijven op de kraamafdeling als alle papierwerk lukt en dan wil ik nog zeker een jaar blijven. Het bevalt me zo goed en voel me heerlijk hier dus zolang dat blijft zit ik hier goed.

Tuurlijk ga ik NL ook wel steeds meer missen als in goedkopere groenten en fruit haha nee grapje. Veel mensen hier komen tijdelijk en gaan weer snel weg het is dus lastig vaste mensen te ontmoeten. Dat is jammer maar geniet van alle mensen zolang ze hier zijn. Me ouders hoef ik gelukkig niet lang meer te missen want die komen volgende week🥳 ondertussen heeft het kleine gezustertje ook haar tweede trip hierheen geboekt dus erg leuk dat mensen hierheen komen.

Hoe is het daar? Wat mis ik allemaal?

Tot snel xxxxx❤❤❤❤

1. Christel:
    29 februari 2020
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt Isabel! Have fun en geniet lekker verder!
  2. Isabel Jansen:
    1 maart 2020
    Dankjewel!! Hoe is het met de kleine?? Lekker aan het genieten??
  3. Nathalie:
    IK KAN NIEEEET MEER WACHTEN
  4. Isabel Jansen:
    JE MOEEEEET
  5. Theo en Ans Engelen:
    29 februari 2020
    Wat een mooi enthousiast verhaal Isabel, mooi dat je nog een jaartje blijft genieten van je werk en de mensen en het eiland.
    Geniet van de tijd samen met Ma Naazmoen en Pa Nol.
    Liefs en veel plezier van Theo enAns.
    Dikke knuffel🥰🥰
  6. Isabel Jansen:
    Dankjullie!! Gaat zeker lukken, lekker knuffelen! Fijn weekend nog💋
  7. Peter Rutjes:
    1 maart 2020
    Heerlijk dat je zo geniet! En Good for you Dushi dat je nog langer blijft! Lekker je eigen plekje met allemaal nieuwe ervaringen en mensen ontmoeten in een heerlijk klimaat! Geniet ervan schatje!!! Dikke kus!😘😘😘
  8. Isabel Jansen:
    1 maart 2020
    Dankjewel lieve peet!!! Wanneer komen jullie dus weer? Mis jullie!!
  9. Peter Rutjes:
    1 maart 2020
    Zou morgen wel terug willen...dat vieze pisweer hier in NL...bah! maar geniet jij maar lekker daar hoor, ik denk aan je dushi!!!! ;-)
  10. Margo:
    3 maart 2020
    Wat een mooie foto’s! Prachtig! En wat ben je toch een knappe griet!
    Ik geniet met je mee door je verhalen en je foto’s. Zo leuk om te lezen. Veel plezier nog!
  11. Isabel Jansen:
    3 maart 2020
    Dankjewel liefste margo❤❤ leuk om te horen! Hoe is het daar?